فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از شکست برابر استقلال، گفت: بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و از آنها ممنونم اما مسئولیت این شکست به عهده من است.
رئیس قوه قضائیه گفت: اتخاذ شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشادگونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی، موضوعی مهم و اولویت‌دار است.
سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و موجب شده آنها درباره هرگونه اقدام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در محاسبات خود بازنگری کنند.
سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان سرویس‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و موجب شده آنها درباره هرگونه اقدام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی در محاسبات خود بازنگری کنند.
بنابر اعلام سازمان دامپزشکی، تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی کار می‌کنند، در صورت ایجاد هرگونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعا به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.
برخی افراط‌گرایی (Extremism) را با اصول گرایی (Fundamentalism) یکی می‌پندارند. اما در مفهوم یکی نیستند، اصول گرایی به معنای بازگشت به اصولی است که معرف یا اساس یک ایدئولوژی باشد، اما افراط‌گری یعنی دفاع تیز و تند از دیدگاه‌هایی که بنیاد چندانی ندارد یا کنش‌های خشن و تیز در برابر هرگونه نقد و اصلاحگری خیرخواهانه.
انزو، پسر مارسلو، که به دلیل مصدومیت نتوانست اولین بازی خود برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا را برابر ژاپن و آمریکا انجام دهد، برابر انگلیس 26 دقیقه بازی کرد.
هافبک تیم پیکان مدعی است اگر خوش‌شانس بودند می‌توانستند از تبریز با امتیاز بازگردند.
آرتا منهاجی می گوید نگرانی هواداران را درک می کند و تلاش آنها، جلب رضایت طرفداران مس کرمان است.
آنتونیو رودیگر به تدریج در حال کشف رئال و راز ترسناک بودن این تیم در لیگ قهرمانان است. او می گوید ترس را در چهره تک تک رقبای رئال می بیند.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
مربی پرسپولیس گفت که پریرا هم برای اولین بار وارد فوتبال ایران شده و هنوز با تیم آن‌طور که باید هماهنگ نیست.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واجد ممنوعیت قانونی و برابر باحفظ کاربری، یگان حفاظت امور اراضی و جهاد کشاورزی درمحل حاضر و آن را قلع و قمع می کند.
سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی گفت که این کشور به هرگونه اقدام نظامی آمریکا بر اساس اصل بمب هسته ای در مقابل بمب هسته ای و مواجهه همه جانبه در برابر مواجهه همه جانبه، پاسخی قوی خواهد داد.
تحلیلگر جهان عرب ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، سرانجام آنرا برای واشنگتن و تل آویو و متحدانشان در منطقه بسیار دردناک توصیف کرد.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، ضمن دفاع از سبک بازی دفاعی تیمش گفت که تنها راه صعود به یک هشتم نهایی همین تاکتیک بود.
بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد تعطیلات لیگ می تواند به آنها کمک کند چون مصدومان به ترکیب اضافه می شوند.
سرمربی ذوب آهن می گوید مصدومیت ها به این تیم ضربه زده است، بخصوص در بخش هجومی تیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
پذيرش هرگونه شكست مشابه در ديدار دوم، برابر آژاكس، به‌طور حتم كلوپ و ليورپول را از صعود به دور بعد محروم خواهد ساخت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
در جهت تحقق شعار سال و سیاست های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت های موجود و با هدف تقویت شاخص های بهره وری و مقیاس تولید و در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو مبتنی بر تولید اقتصادی و باکیفیت، این دو شرکت در راستای همکاری های استراتژیک خود، اقدام به امضا تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس کردند.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۹ خردادماه) به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.
در بیان فرضیه‌های فقهی و نکات اخلاقی مواظبت کنیم در جملات و کلمات احیانا به این دوگانه‌سازی دامن نزنیم و به افکار عمومی و عواطف جامعه زنان و بانوان ایرانی خدشه وارد نشود و جریجه‌دارشان نکنیم؛ زیرا التهابات بالاست و حساسیت‌ها زیاد شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ